رادیو تنهایی

رادیو تنهایی

لحظه ای آرامش...!
رادیو تنهایی

رادیو تنهایی

لحظه ای آرامش...!

این آخرین قدم برای دیدنت

این آخرین قدم، برای دیدنت

این آخرین پله، واسه رسیدنت


این آخرین نفس کشیدنم، برای تو

این آخرین تو رو ندیدنم، برای تو


برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای


که میشه از تو رد شد و نظر به جاده کرد

چه میشه این غما رو از دلم پیاده کرد


 بخون دوباره خوندنت برام مقدسه

بیا دوباره دیدنت برای من بسه 

بدون که باید  از تو رد شد و دلو ندید

باید برید و پر زد و به آسمون رسید


صدا بزن منو، که بار آخره

بذار ببینمت قرار آخره


برای بار آخرم شده فقط بخند

بخند و چشمای قشنگتو به روم ببند


بیا به جرم عاشقی بکش منو نرو

نگاه کن این تن نحیف و زار و خسته رو


تو رو به جون خاطرات خوبمون بمون

تو رو به جون خاطرات تلخمون نرو


بیا رو راحتم کن از نگاه آدما 

نذار بگیره دامنم رو آه آدما


بگو چرا باید بسوزه لحظه های من

به خاطر نگاه اشتباه آدما


برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای


که میشه از تو رد شد و نظر به جاده کرد

چه میشه این غما رو از دلم پیاده کرد


این آخرین قدم... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 18:31

اهنگی از حامد زمانی خواننده ی مورد علاقه ی من.
عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد