رادیو تنهایی

رادیو تنهایی

لحظه ای آرامش...!
رادیو تنهایی

رادیو تنهایی

لحظه ای آرامش...!

وای از حال من و دنیا

وای از حال من و دنیا
من عاشقم، من هرجا باشم عاشقم
 با یاد تو، حتی تنها شم عاشقم
 تو زندگی، تو سختیهاشم عاشقم
 من عاشقم، بی قرارم

 آتیشم، خاکسترم کن
تو آغوشت پرپرم کن
دوسِت دارم باورم کن
وای از عذابم
تو عشق پنهون من باش
با من بمون، تو جون من باش
من خاکم بارون من باش
 بی تو سرابم، سرابم
وای از حال من و دنیا

 تویی شب و روزام اگه تو نباشی
وای از این عاشق تنها
از امشب و فردا اگه تو نباشی
من عاشقم من هرجا باشم عاشقم
با یاد تو حتی تنها شم عاشقم
تو زندگی، تو سختیهاشم عاشقم
من عاشقم، بی قرارم من با تو عاشقترینم
دیوونتم با تو همینم
دوسِت دارم ای نازنینم
وای از عذابم
من با تو تنها نبودم
دلتنگ از دنیا نبودم
یادم کن هرجا نبودم
بیا به خوابم، به خوابم

وای از حال من و دنیا
تویی شب و روزام اگه تو نباشی
وای از این عاشق تنها از امشب و فردا اگه تو نباشی

نظرات 1 + ارسال نظر
parsa سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 04:03 http://sanatoorwap.blogsky.com

سلام عالییی
Http://sanatoorwap.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد